Vyberte stránku

Facebook Marketing

Facebook je na základě mnoha studií považovaný za jedno z nejefektivnějších médií pro reklamu a já s tím naprosto souhlasím.

 

Sociální sítě obecně vzato slouží jako perfektní kanál pro zviditelnění B2C i B2B skupin. Facebook umožňuje cílit reklamu na určitou lokaci, skupinu lidí nebo na konkrétní zájmy dané skupiny. Cílení skrze Facebook je daleko podrobnější než cílení například na Google Adwords.

 

Proč se zaměřuji zrovna na Facebook? V České republice se začátkem roku 2017 chlubil počtem 4,8 milionů uživatelů, což je, což je 59% celkové internetové populace v naší zemi. Dnes je toto číslo ještě větší.

 

Jak vytvořit úspěšnou reklamu na Facebooku?

 

Když začnete pátrat po stopách online marketingu, rychle vás pohltí kouzlo reklamy na Facebooku. Jak ale na ni? Co to je Facebook Pixel, jak se měří konverze? Jak nastavím správný typ kampaně? Že se vám z toho točí hlava? Nevadí, rád vám pomohu najít cestu, abyste se v džungli facebookové reklamy neztratili.

 

Krok za krokem

  1. Správně nastavím nebo přímo vytvořím Facebook Business Manager účet. Jedná se (mimo jiné) o důležitý nástroj pro správu stránek a reklamních účtů, které máte.
  2. Integruji Facebook do vašich webových stránek, a následně začnu pracovat s metodou remarketingu. Co je remarketing? Jednoduše řečeno se jedná o oslovení uživatelů, kteří již jednou váš web navštívili. Zde budu potřebovat součinnost s vaším správcem webové stránky ohledně implementace měřících značek. Případně přístup do Google Tag Manageru.
  3. Nastavím konverzní měření, abychom mohli měřit efektivitu kampaní uvnitř Facebooku. I zde budu potřebovat součinnost vašeho webového správce nebo přístup do Google Tag Manageru.
  4. Správně nastavím vaší firemní stránku.
  5. Vytvořím okruhy uživatelů, na které bude reklamní kampaň zacílena.
  6. Budu vaše kampaně spravovat za účelem dosažení co největší efektivity.
  7. Analyzuji výkon kampaní a následně je optimalizuji pro konverze.

 

Cena reklamy na Facebooku?

 

Investice do FB reklamy nemusí být obrovská a rozhodně neotřese vaším rozpočtem. Tedy pokud je nastavená a cílená správně.  Proto se úplným začátečníkům doporučuje odborná rada nebo alespoň částečná výpomoc při tvorbě prvních kampaní.

Nejste si jistí v kramflecích a potřebujete konzultaci? Nebo potřebujete vybudovat FB profil a cílení reklamy od základu? Jsem  vám plně k dispozici.

 

Novinky do schránky